tiistai 18. joulukuuta 2012

Mutta enhän minä ole kiinnostava

Haluan kirjoittaa. Sitä mä oon tässä miettiny monta viikkoa ja pähkinyt, että minkä aiheen ympärille sitä bloginsa kasaisi. Luova kirjoittaminen ei ole mun juttuni, eli runot, novellit ja muu vastaava oli heti poissuljettu. Mietin että lukijoiden saaminen ei ole mulle erityisen tärkeää, mutta toisaalta olis kiva kirjoittaa asioita, joita ihmiset haluaa ja tykkää lukea. Ja mitä porukka nykyisin lukee? No niitä enemmän tai vähemmän surullisenkuuluisia lifestyleblogeja.

Siis kanasalaatteja, linssinsuojuksia, pakettiautollisia ikeaostoksia, vaatteita, kosmetiikkaa ja hiustenpidennyksiä. Kynsiä. Muumimukeja. Mitä vielä. Totesin, että jos nuo on sitä kaikkien suosimaa lifestyleä, niin mun elämäni on totaalisen tyylitöntä. (Tai kyllä mä silloin tällöin kanasalaattia syön, mutten koe hirveetä tarvetta näpsiä siitä joka kerta kännykkäkameralla todistusaineistoa, saati kuljettaa sitä tarkoitusta varten järkkäriä mukana laukussa.) Enkä mä ala muuttaa omaa elämääni pitääkseni samanlaista blogia kuin kaikki muutkin. Kirjoitanpa vaikka ihan kiusallani siitä tavallisentylsästä elämästä, jota elelen.

Hyvällä tahdollakaan en saa elämästäni hirveän erikoista ja mielenkiintoista, mutta ainakin voin yrittää saada sen näyttämään blogissa siltä. Sen voin ainakin luvata, että postaukset eivät tule olemaan tasoa "1586352 kuvaa omasta naamastani, moi kävin mäkkärissä ja täs on mun linssinsuojus joka näyttää samalta ku eilenkin". Homma on kesken, ulkoasu kehittyy ja kuvia tulee sitten kun tulee.

2 kommenttia :

  1. Hei sä unohdit vallan treeniblogit! Mäkin sorruin jossain vaiheessa kertomaan aktiivisesta elämäntyylistäni blogissa, kunnes lopetin koko elämäntyylin ja päätin siirtyä bloggaamaan ihan muista (olemattomista) aiheista. Omaksi ilokseenhan niitä tekstejä tekee, ei se paljoa lämmitä, vaikka ois 699 lukijaa, jos asukuvien ja juoksupäiväkirjojen postailu ei nappaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä unohdinkin! Tosin tänne saattaa oikeesti joskus tulla treenijuttuja, koska käyn salilla (ja yritän epätoivoisesti pudottaa painoa). :D Bloggaaminen on mun mielestä kerta kaikkiaan typerää, jos sitä tekee vain lukijoita eli julkisuutta kalastellakseen, mutta voihan sitä toisaalta yrittää yhdistää omat mielenkiinnon kohteensa ja tavan kirjoittaa siten, että jotakuta toistakin kiinnostaa, koska eipä sekään isommin motivoi, jos pitää julkiseksi ja toisten luettavaksi tarkoitettua blogia, jota kukaan ei sitten lue.

      Poista

Kaikki asiallisesti ilmaistut ajatukset, tervehdykset, risut, ruusut, ideat ja toiveet otetaan ilolla vastaan. :)