torstai 10. tammikuuta 2013

Lanzaroten tuliaiset

Tämä on sitten ihan varmasti viimeinen matkalätinä. Mä kyllästytän ihmiset jo muutenkin näillä kertomuksilla. Mutta joo. Kunnon lifestyleblogin tapaan myös tuliaisostokset pitää tietysti esitellä - tässä blogissa ne ei vaan nouse pääosaan. En myöskään esittele ihan jokaista ostosta, esimerkiksi vaateostokset jätin väliin, kun niissä ei ole mitään erikoista. Pidemmittä puheitta: esittelemisen arvoiset ostokset supertyylikkäästi Ikean päiväpeiton päällä kuvattuna, olkaapa hyvät.





No niin. Mä olen äärimmäisen laiska käyttämään hajuvesiä. Itse asiassa niitä semmosia pieniä näytepulloja lukuun ottamatta nuo on mun ensimmäiset tuoksut. Sex and the City on ehkä vähän...noh, en nyt ehkä mainostais käyttäväni Sinkkuelämää-tuoksua. Kummankin pullon ostin ihan sillä perusteella, että ne oli halpoja ja niiden sisältö haisi hyvälle.


Meikkaan aika vähän, mulle ei ole mikään ongelma kulkea arkena ilman meikkiä. Niinpä mun ei kannata ostaa mitään huippukalliita (kuulemma hyvälaatuisia) luomivärejä niitä kertoja varten, kun teen vahvemman meikin. Tässä oli kiva värivalikoima ja tää oli edullinen, joten ostin sen; tuohan kestää mulla pienen ikuisuuden.

Ja sitten viimeisenä ne mulle tärkeimmät tuliaiset (saakohan tästä sen kuvan että oon täysi juoppo?): viinit. Oon vasta ihan viime aikoina oppinu juomaan viinejä, eli en ymmärrä niistä oikeesti mitään, mutta tykkään maistella. Humalajuominen ei ole mun juttuni ja siiderinlipittely alkaa kyllästyttää, joten viinit on kivaa vaihtelua. Sen lisäksi ne on tietyllä tavalla terveellisempiäkin: arvatkaapa kummassa on enemmän kaloreita, lasillisessa punkkua vai tölkillisessä siideriä? Ja isoin erohan tulee siitä että viiniä tulee juotua vähemmän kerrallaan. Suositeltavaahan minkään alkoholin juominen ei tietenkään ole eli en nyt toki kuvittele laihduttavani punkulla tai mitään. :D

Lanzarotelta saa tuoda rajatun määrän viiniä (minkä lisäksi matkalaukkujen painorajat tulee myös vastaan), mutta eiköhän siinä kuudessa pullossa ole tarpeeksi. Suurimman osan ostin junttityyliin hienojen etikettien takia, joista kiinnostavimmat alla.



Princesa Icoa ehdin sentään maistaakin reissun aikana. Oli muuten erittäin hyvää ja vieläpä paikallista valkoviiniä. Sikäläisillä hinnoilla toki myös vähän kalliimpaa, mutta silti alle 8 euroa.



Pullo on sellanen kohde, jota mä en vielä osaa kuvata järkevästi, kuten kuvista näkyy.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kaikki asiallisesti ilmaistut ajatukset, tervehdykset, risut, ruusut, ideat ja toiveet otetaan ilolla vastaan. :)